我啊,是时光中的造物主。

Centuries - Fall Out Boy

特特特别戳!


痞子黯。:

“向死而生”

 

Centuries
穿越时光

 

Some legends are told
Some turn to dust or to gold
But you will remember me
Remember me, for centuries
Just one mistake
Is all it will take
We'll go down in history
Remember me for centuries
Hey, hey, hey
Remember me for centuries
那些传奇不过是过去故事
或飞灰湮灭或金碧辉煌
但你依然记得我
记得我, 穿越时光
难道只一个错
就要生命承担
我们将会载入史册
记得我, 穿越时光
嘿, 嘿, 嘿
记得我, 穿越时光

Mollify my teenage dreams
No it's nothing wrong with me
The kids are all wrong the story's on off
Heavy metal broke my heart
Come on, come on and let me in
I'm bruises on your thighs, like my fingerprints
And this is for tonight
The darkness that you felt
I never meant for you to fix yourself
抚慰我年少的狂想
我没有什么不对劲
让轻狂无畏书写传奇
重金属冲击我心狂
来吧, 来吧, 让我全心投入
随我摩擦颤抖的双腿, 印下我生命的指纹
就在今晚绽放纯洁
黑暗中探索你的感受
让我填补你的空虚找回你的自我

Some legends are told
Some turn to dust or to gold
But you will remember me
Remember me, for centuries
Just one mistake
Is all it will take
We'll go down in history
Remember me for centuries
Hey, hey, hey
Remember me for centuries
那些传奇不过是过去故事
或飞灰湮灭或金碧辉煌
但你依然记得我
记得我, 穿越时光
难道只一个错
就要生命承担
我们将会载入史册
记得我, 穿越时光
嘿, 嘿, 嘿
记得我, 穿越时光

And I can't stop until the whole worldknows my name
Cause I was only born inside my dreams
Until you die for me, as long as there is a light, my shadow is over you
Cause I am the opposite of amnesia
And you're a cherry blossom
You're about to bloom
You look so pretty, but you're gone so soon
我不能停止, 直到空洞的世界写下我的名字
因为我只是为梦想存在
直到你为我死去活来, 直到我站立聚光灯下, 直到我的身影包裹住你
我无所畏惧失败黑暗
你在我心中永远纯洁绽放
此刻你就绽放出美丽光明
你看起来无比美妙, 但转瞬花开花落

Some legends are told
Some turn to dust or to gold
But you will remember me
Remember me, for centuries
Just one mistake
Is all it will take
We'll go down in history
Remember me for centuries
Hey, hey, hey
Remember me for centuries
那些传奇不过是过去故事
或飞灰湮灭或兑换成金
但你依然记得我
记得我, 穿越时光
难道只一个错
就要生命承担
我们将会载入史册
记得我, 穿越时光
嘿, 嘿, 嘿
记得我, 穿越时光

We've been here forever
And here's the frozen proof
I could scream forever
We are the poisoned youth
我们为了永恒才站立在此
为了永恒不灭的证据
我可以呐喊直到永远
我们在激荡年轻生命

Some legends are told
Some turn to dust or to gold
But you will remember me
Remember me, for centuries
Just one mistake
Is all it will take
We'll go down in history
Remember me for centuries
Hey, hey, hey
Remember me for centuries
那些传奇不过是过去故事
或飞灰湮灭或金碧辉煌
但你依然记得我
记得我, 穿越时光
难道只一个错
就要生命承担
我们将会载入史册
记得我, 穿越时光
嘿, 嘿, 嘿
记得我, 穿越时光

评论
热度(87)

© 枯酒弃盏 | Powered by LOFTER